środa, 23 czerwca 2010


i pojechałyśmy na miasto . XD

ajjć super było.. kupiłam sobie kilka pierdółek potrzebnych i nie potrzebnych do Szwajcarii ( ;
foto poniżej . a teraz trwa kłótnia o apart ;/ bo jakby nie patrzeć to ja wcześniej zarezerwowałam go, a Kinga (siostra) jedzie do Danii do taty i też chce aparat ! ;/ ehhh.. w sumie Piotrek (kuzyn) ma tam aparat i to taaki wypasiony więc chyba Jej odpuszczę ;D






 i bilet już kupiony ( ;
za późno.. Pati jedzie !
(mała zmiana planów mój wyjazd się przesuną o tydzień . czyli 03.07.10)




1- książeczka ' morska przygoda ' dla Lenki:*
2 - majteczki :P violet & black 
3 - ręcznik w delfinki, różowy .
4 - waciki
5 - leginsy, extra są XD
6 - ziaja , mydło do kąpieli (guma balonowa) <3
7 - patyczki kosmetyczne
8 - zestaw do stóp AVON (czereśnia)
9 - koszyczek





koszyk już znalazł swoje miejsce ; )
służy mi jako przechowanie na bransoletki XD


_______________________________________________

What You got boy is hard to find
I think about it all the time
I'm all strung out, my heart is fried
I just can't get You off my mind !

Your Love Is My Drug - Ke$ha





        g'night !

3 komentarze:

  1. ale swietne, no widze, że zakupy udane :D

    ii wiesz Pati jedziesz dzień przed nami:D hehe świetnie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo wow, co za zbieg okoliczności XD
    ale wiecie że trzeba urządzić niezłe party- pożegnanie <33.
    ja, Wy, Alex, Inna <33 :*


    razem z bitą śmietanką ( ;

    OdpowiedzUsuń
  3. haha no dziękuję :* Zapraszam do obserwowania mojego bloga! p.s.lubię tę piosenkę kesha - jest mega!

    OdpowiedzUsuń