niedziela, 25 lipca 2010

Niedziela .

hello, to znowu ja . zrobie to dla tych ktorych kocham i cos wiecej napisze .
a wiec, pogoda u nas sie robi coraz ladniejsza, sloneczko wychodzi zaa chmur  :)
wstalam po 9h, zjedlam sniadanie i pojechalismy na 12.15 do Basel do kosciola .
smiac mi sie chcialo w kosciele, bo Monika ktora ma 2 synow poszla z 1 na rekach do komuni a 2 za nia, i ksiadz chcial mu dac komunie, on ma 7lat, i nie wiedzial co sie dzieje i otworzyl buzie, na szczesie jego mama sie odwrocila i szybko zareagowala :)
po kosciele na obiad ; kebab gyros na wynos + nestea  XD mniaaa.
po poludniu byla F1 . spacerek z Lenka, no i tv . taka tradycyjna niedziela .
jutro pracowity dzien , mam w planach sprzatac u siebiew pokoju
i myc samochod jak bd ladna pogoda .



ostatnio kupione lakiery w H&M zainspirowaly mnie i oto efekt .
jak Wam sie podoba , orginalnie wiem :)







Pati je fast food-y xP
wiem okropne zdjecie, ale to niewyspanie po wczorajszej imprezie :)






ze spacerku ..
(kocham te Jej minki, specjalnie Ja rozsmieszalam XD)












kiss x3 .

2 komentarze:

  1. Śliczna dzidzia<3

    I pazurki również bardzo fajne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejku kocham to ostatnie zdjęcie . < 3 a reszta też śliczna aah . :)

    OdpowiedzUsuń