poniedziałek, 28 czerwca 2010

27.06.10




opiszę dziś wczorajszy dzień.. bo kompletny brak czasu mnie dopadł .
ale wierzcie mi było warto <33.
choćby dla Wam moi kochani !
niedziela, jak niedziela . kościół , obiad, i relaks ( ;
pojechałyśmy do babci, a po powrocie miałyśmy w planach jechać na ' 6 dni Radłowa '
mnie, Alex, Inne i Dżaste odwiozła moja mama ,a Szprotka z Madą pojechały z Miśkiem .
ojj, co to był za dzień i wieczór ! ( ;
na miescu byłyśmy ok.18 a w domu pamiętam że gdy kładłam się spać było cos po 2h in night XD
ale po kolei i w streszczeniu .. co chwilę poznawałyśmy fajnych i mniej fajnych ludzi :P :/
ehh... a taka jedna.. dziewczyny wiedzą z c'kaman .
tak mnie irytowała że musiałam się napić piwa żeby się tak nie denerwować :)
potem był koncert Video. tak szalałyśmy 1 rząd był nasz :D
Kinga była na scenie razem z takimi 2-oma, extra było .
poszłyśmy po autografy i je dostałyśmy ii... . ? ! (a nie ważne)
naprawdę ten wieczór na dłuuugo pozostanie w mojej pamięci .. yyy.. sor.. Naszej
(Inna, Alex, Dżasta) <-- jesteśmy HARDKORAMI <33.
Wy wiecie o c'kaman nasza i tylko nasza tajemnica :* !
aaa no i na koniec najlepsze : boy, boy, boy ; )
tyyle ich poznałyśmy że szok, omg nawet teraz nie jestem w stanie ich policzyć :P
ale było superrr. XD



po powrocie nie czułam nóg , a gardło tak mnie bolało że szok. :/
(jeszcze chyba nigdy tak duuużo nie pisałam więc sobie poczytacie ;)


fotki z koncertu :


Dżasta, Alex, Inna <33.


 Sabinka, Katarzynka, Mada <33.


u góry: ja, Katarzynka, Madzia, na dole: Justi, Sabinka <3



włoski Justi, ja, Katarzynka, Madzia, a na dole Sabinka <3




Funky Koval, Budyń, Zee Zee Woo, Jamaica, Daniel Love .


 autografy: Funky Koval and Patrycji - Zee Zee Woo .



 Zee Zee Woo - na mojej ręce . 
miałam Go prosić od podpis na biuście ale za duuużo dzieci było :P
 

  i na koniec . arrr XD





dziękuję wszystkim za ten cudowny wieczór <33. 

1 komentarz:

  1. oojej niezapomniane chwile , kuurde było zajebiście , zwłaszcza pod koniec , się działo , się działo . < 333 kocham i tym wiesz . :DD :)

    OdpowiedzUsuń