sobota, 26 czerwca 2010




pobudkę miałam o 12.14 XD
obudził mnie.. uwaga ! odkurzacz ;P
Natalia sprzątała ;| ale u sumie dobrzeee i bym przespała cały dzień .
ehh.. wstałam jak na kacu ale to chyba przez to że spałam tak dłuuugo ( ;
no co? wolnooo ! coś tam sprzątnęłam i o 18h pojechałam do Anitt ;*
uuuhu.. super było Kochanie XD
dzięki za szyszunię from Italy .



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _










Tak naprawdę to możliwe, że wcale nie chcę być taka szczęśliwa, ani usatysfakcjonowana. 
Bo wtedy, co dalej? Chyba lubię samo poszukiwanie, dążenie. To jest to. 
Im bardziej się zagubisz, z tym większą radością docierasz do celu. 
A to dopiero. Mam wspaniałe życie, a nawet o tym nie wiem.

g'bye <33.

1 komentarz:

  1. Ooo Boże Pati jesteś wręcz przepiękna te zdjęcia są cudowne! Napatrzyć się nie idzie po prostu :)

    :*:*:*:* Kochamy Was bardzo :*:*:*:*:*

    aaa wczoraj było bosko :)

    OdpowiedzUsuń