poniedziałek, 21 czerwca 2010


ale lajtowo dziś w szkole. ja mogę tak zaczynać od września :D
zachodzimy z Kingą do klasy.. a tam tylko 3 osoby..'' i mówią idźcie do domu im mniej nas będzie tym bardziej nas zwolnią do domu '' : )
i poszłyśmy do Kiki do domq na filma a potem na miasto .
wróciłam do domq i zaczełam kontunuację filmu '' Zmierzch '' i '' Księżyc w Nowiu ''
szczerze? miałam okazję oglądnąć obie sagi w 2008 i w 2009 :P
ale czemu nie skorzystałam pozostawię to dla siebie :) 
<śmiejsię> XD


kilka scen z filmu ... .




kocham ich ! <3 
dla mnie Ich miłość i całe love story jest po prostu
odzwierciedleniem prawdziwej miłości , i są lepsi od Remea i Juli czy Rose i Jake .
po prostu tak się wczułam w ich miłość że już nie mogę się doczekać '' Zaćmienie''
szok! : )






g'bye !

1 komentarz:

  1. Patii :** nareszcie Cię mamy, ale masz świetego bloga ejsteśmy pod wielkim wrażeniem :* super fotki kochana :**** :)

    OdpowiedzUsuń