piątek, 25 czerwca 2010

wakacje START !


zakończenie roku szkolnego  XD.
ale byłam happy jak wstałam i obudziłam się z tą świadomością że to dziś OSTATNI DZIEŃ .
wreszcie Wolność , Relaks , Imprezy, Spanie, Opalanie !
te wakacje bd niezapomniane ! <33.

iiii ... podziękowania za dzisiejszy wieczór dla -> Alex, Inna, Madzia, <33.
ahh. muszę się pochwalić oficjalnie chodzę z Alex <3. moją dziewczyną ( ;
(tak dla jaja, bo ją kocham ! ale jak SIOSTRĘ  p.s NIE jestem bi :)

kociaki XD .

__________________

____________________________________
oto foto z dnia dzisiejszego :



nagroda, świadectwo, wyróżnienie .
yeaaah wszystko jest :P (jakże bym inaczej. )


_____________________________________________


i tylko ich, resztę pięknie pierdole . ! XD
tylko Ci prawdziwi : Alex, Madzia, Inna, Szprotka, Anita, Kasia, Paula, Kika itd. <33.
Bo w życiu chodzi o to, że są osoby cenniejsze niż złoto .

4 komentarze: