wtorek, 15 czerwca 2010

konkurs fryzjerski



hej, hej, hej ! ogólnie wrażenia z dnia dzisiejszego mieszane.. zaczęło się od tego że ta głupia baba od materiałoznastwa W**** wpisałam mi na koniec długopisem 3;/ ta ocena będzie na dyplomie. w poprzednich latach miałam w 1 klasie- 5 a w drugiej- 4, na półrocze- 4 .. a teraz mi wychodziła średnia 4,4 ;/ i ta c*** mi wpisała 3 !!! ;/ zjeb genetik.. później w ostatniej chwili zmienili mi modelkę która miała włosy krótkie i kręcone.. ;/ co mnie nie zadowalało.. gdyż nie mogłam jej uczesać fryzury o której pisałam wczoraj.. niestety nie zajęłyśmy żadnego miejsca.. ;( a 1 miejsce wygrała prawie identyczna fryzura jak moja.. :( ehh.. life is brutal . później bus mnie prawie odjechał.. i na kolejny musiałabym czekać ponad 2h ;/ ale zdążyłam . na poprawę humoru poprawiłam matmę ! :D a teraz czekają mnie czasy z angola i uzupełnianie zeszytu z modelowania na jutro! życzcie mi miłego i wytrwałego popołudnia bo się przyda ! :/ aaa jutro prawdopodobnie ZAKUPY! ;D









ojj Kinguś :* ona jest niemożliwa, przyniosła wszystkie ściągi z trzech lat technikum.. ; ) 
było ich aż.... 140 sztuk :D


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 



Teraz jesteś wspomnieniem kiedyś byłeś numerem jeden ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz