środa, 16 czerwca 2010

colorful day /


ale ze mnie śpioch ! nie chciało mi się wstawać o 4.45 i jechać na 7 do sql więc pojechałam 2h później :P w sql i na warsztatach i tak są straszne luuuzy . dziś z moimi dziewuszkami byłyśmy w garderobie i przymierzałyśmy różne suknie, stroje, dodatki itp itd. robiłysmy małe porzątki pod nadzroem naszej wychowawczyni, która nam zapropozowała abyśmy przyjechały w wakację i posprzątały tam w tych ciuszkach i ogólnie całej garderobie ;D ja jestem zaa , tylko że mogę dopiero w śpierpniu, bo nie wiem czy już wspominałam ale 25 wyjeżdzam na miesiąc SAMA ! : ) do Szwajcarii do pracy :) zaraz muszę isć sprzątać pokuj, Kaśku przyjedzie.. ; ) a jutero tylko 4 lekcje XD . a po lekcjach z Klaudynną idę do lumpa na zakupy ;D jeeeah ! XD.





mój dzisiejszy obiadek ; ) 
kokardki + truskawki <3




mniamiii.  zjadło by się .XD


cudne google, czujesz to słoneczko na nosie?
wakacje coraz bliżej ^^ !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz