piątek, 18 czerwca 2010



ojjj jaki super dzień. ( ;
ale po kolei ... .
w szkole niesamowite luzy, zrobiłyśmy z dziewczynami wystawę '' dodatki odzieżowe ''
moja praca czyli kapelusz fota poniżej . skończyłyśmy lekcje o 12.20 ale urwałyśmy się o 12 ;P
w domq byłam o 14 .. zjadłam obiad i oglądałam mtv .
o 18 h byłam umówiona z Oliszonkiem i Kasiątkiem <3
ojjjjj, byłó super. najpierw byłyśmy u Nich w domq a potem pojechałyśmy na lody do Borzo, późnym wieczorem wpadłyśmy do Madzi :* ahhh. bita śmietana ;D <śmiejesię> .
wróciłam wzięłam szybki prysznic i nie pamiętam kiedy już spałam ... .



parę fotek z dnia dzisiejszego XD


Inna <3 - Kinga :*
Alex <3 - Oliszonek :*
Migotka <3 - jaaaa :*
Szprotka <3 - Kasiątko :*



mój nowy nabytek ( ;
kolor pomarańczowy :D rossmann - 3.79 PLN




moja śliczna lejdi - Alex, Oliszonek ;* <3



jaaaaaa . XD



sama nie wiem czego chcę . !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz