czwartek, 17 czerwca 2010

co za dzień .

ale się nie wyspałam..  spała tylko 4 h ;/ :( w sql od razu do sklepiku wpadłam i zamówiłam ' kawę z mlekiem w 5 minut ' ;D wg. fajnie było dziś w sql :) byliśmy na geo - w parku Szczeleckim , a na historii- w sali lustrzanej na wystawie o Auschwitz .
skończyłam lekcje o 10.25 : ) poszłam do Klaudii dostałam od Niej śśśliczną spódniczkę. (fotka niżej) poszłyśmy buszować po '' ciuchach buchach '' :D że nie miałam zbyt wiele kasy.. kupiłam tylko 2 pary rajstop. jak nowe, wg. nie zniszczone ;) teraz zajmuję się projektem na jutro do sql ;) fotka dodam jutro :*


a oto moje dzisiejsze zakupy :



rajstopy różowe (śliczny wzorek po bokach) - second hand ,1 PLN
rajstopy turkusowe - second hand, 1PLN

( ;



 
Nie sprawię, byś chciał dzielić ze mną świat... .




bo miłość to nie pluszowy miś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz